xfs a fonty

Marek Kriz marek.kriz na tco.cz
Pondělí Říjen 16 10:47:06 CEST 2000

Hi!

>Nevim, jak mate ten FontPath v XF86Config nastaveny, ale ja mam
>vyremovany vsechny radky FontPath a pridanou jen jednu:

>FontPath   "tcp/localhost:7100"

>A staci to...

Ano, to je správné řešení. Já vyremoval všechny FONTPATHy, t.j. včetně
závěrečného

unix/:-1

Teď ještě, aby na portu 7100 se mi neprezentoval XFS ve chvíli, kdy jsem
online... Zkoušel jsem použít ten port -1, ale to nenašel ani font
fixed, a xserver se ani nenastartoval. Sice v tom režimu -1 je xfs
startován implicitně, ale xserver ho nějak nechce na tom portu
kontaktovat.

Bye, M
--
Marek Kříž