php a'la chroot

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 16 12:04:55 CEST 2000

On 13/10/2000, David Janko wrote:

> Upravil PHP ?  A jak, smim-li se ptat ? Moc by mi to pomohlo .... Lze
> tohle v konf ? Nebo primo zdrojaky ? - to je ovsem krajni prasarna,
> jakmile to upgradnu, tak to muzu delat znovu a delat new balik ...
> brrrr ....

Presne tak :)
Zajemci to najdou na http://linux.nawebu.cz/php_upload/
Pro PHP 4.0.3 je urcen patch upload_php4.diff a pro PHP 3.0.16 ty druhe
dva (ty jsem udelal kdysi davno a postupne upravoval podle novych verzi,
takze nejsou tak "user-friendly", jako ten pro PHP4 :)

Upload adresar je ~user/phptmp, zmenen muze byt pomoci makra HOME_TMP v
souboru main/rfc1867.c (pripadne primo v patchi pred jejim aplikovanim).
Prava by mela byt r(w) pro vlastnika (uzivatel), rw pro skupinu (dle
HTTP serveru), nic pro ostatni. Ja jeste pouzivam sgid kvuli tomu, aby
se uploadovane soubory promitly do diskove kvoty.

Pokud nekdo najde nejakou bezpecnostni chybu, nenechavejte si ji pro
sebe :)

S pozdravem

                           Penguino  veritas