FTP: Can't build data connection: Connection refused.

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 16 12:11:29 CEST 2000

On 16/10/2000, Jaroslav Lukesh wrote:

> Prosim, nekladte takoveto provokativni otazky.
>
> Predstavte si, ze potrebujete dostat data z FTP serveru v USA na vas FTP
> server co ho mate na pateri u providera, ale vase pripojeni do inetu je jen
> 64kB. Je to treba ISO image RH7. A jak ho tam dostanete behem tri hodin?
> Jedine takto!!!

A co treba

$ ssh -l user -C muj.ftp.server
$ wget nejaky.fpt.server.v.usa/rh7.iso

Kdyz mate server na pateri, asi k nemu mate i remote pristup kvuli
sprave a pak mi pripada mnohem jednodussi pouzit neco ve vyse uvedenem
stylu, nez pachat harakiri s FTP.

S pozdravem

                           Penguino  veritas