Certifikaty

Ing. Václav Peroutka peroutka na okd.cz
Pondělí Říjen 16 13:02:29 CEST 2000

Ja dospel jeste dale, podle
http://www.drh-consultancy.demon.co.uk/pkcs12faq.html#mso98
jsem vygeneroval certifikat cert. autority ( bod 4 mi nesel, nevim proc, 3
jsem preskocil, protoze mam OpenSSL 0.9.6)
Chci to do MSIE 5, tekze preskakuji bod 6, vrham se na bod 7, generuji
certika, FTP do Windoze, importuji pomoci
Nastroje-Moznosti-Zabazpeceni-DigitalniID-Importovat, otevre se spravce
importu, nastavim cestu k mujcert.p12, zadam heslo, napise "Uspesne jste
importovali", odklepnu posledni okenko a objevi se hlaseni : Pruvodce
importem spravce certifikatu - Informace o vstupu je neplatna...

A jsem tam, kde jsem byl...

Zkousel jste nekdo generovat certifikaty pro uzivatele ve firme pro
vnitrofiremni postu ? A povedlo se vam to pomoci OpenSSL ?

Navod ->