php a'la chroot

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 16 13:20:17 CEST 2000

On 16/10/2000, ivop na regionet.cz wrote:

> Dotaz: budu delat RPM balik (zatim mam rozdelan apache-1.3.14).
> Je vhodne tam tenhle patch dat ? Sam na to nemam nazor, protoze
> to v safe-modu zatim nikde neprovozuji.

Muj tip je, ze spis radeji ne, protoze se to neda ovlivnit a nekomu to
nemusi vyhovovat (preci jenom je to dost zasadni zasah do koncepce safe
modu). Pokud by se nasel nekdo, kdo by to rozsiril o nejakou ridici
direktivu v konfiguracnim souboru, pak mozna (predesilam, ze ja to jiste
nebudu :). A nebo to tam dat, ale s tim, ze aplikovani tohoto patche by
se ridilo nejakou podminkou ve spec souboru (tusim, ze to jde, ne?) a
zajemci by si to holt museli kompilovat ze src.rpm.

S pozdravem

                           Penguino  veritas