syslog & SQL

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pondělí Říjen 16 16:08:37 CEST 2000

Neviete niekto o syslogu, ktory by podporoval ( najlepsie nativne a nie cez
PIPE ) logovanie do SQL databazy ?

potreboval by som nieco, co by logovalo do databazy casy, levely a hlasky
smerujuce na syslog aby som to mohol rychlo prehladavat a podobne ..

logy rastuce do desiatok mega za den uz nie je rychle prehladavat cez grep

viem si to priblizne predstavit cez PIPE, ale pripada mi to ako degradacia
aj jedneho aj druheho .. ( a nie som si isty, ci by to stroj ustihal )

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying