problem s PROFTPD

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 16 18:56:02 CEST 2000

On 16/10/2000, oto pakozdy wrote:

> Nainstaloval som si Proftpd poslednu verziu 1.2.0rc2 ,ktora ma vsak v
> sebe bug: pri pokuse uploadovat z niektorych klientov ncftp, wsftp
> pride chyba: No PORT command issued first.
> Vyvojari o nej vedia a v CVS je opravena. Ale stoji za to skompilovat
> tuto poslednu verziu, ked este nie je riadne pretestovana ? Neviete
> ako odstranit tento bug bez nutnosti pouzit vyvojarsku verziu proftpd
> ?

Ja jsem si to opravoval i rc2, i kdyz nevim, jestli jsem to udelal ciste
(potreboval jsem to rychle vyresit, protoze zakaznici se nemohli
pripojit). Vyresil jsem to tak, ze jsem si tu hlasku nasel ve zdrojacich
(je jenom na jednom miste) a tam jsem opravil tu podminku tak, aby se
neprovadela v pasivnim rezimu. Od te doby byl klid. Bohuzel (pro Vas :)
jsem si to neulozil, ale myslim, ze neni problem prevzit tu pasaz (je to
opravdu jenom par radku) z CVS verze, kdyz uz ji nechcete pouzivat
komplet.

S pozdravem

                           Penguino  veritas