Red Hat 7.0 a cestina

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Říjen 16 18:20:51 CEST 2000

On 16 Oct 2000 08:39:37 +0200, Pavel Lisy wrote:

: 1. některé programy (např. ifconfig, ...) mi na terminál (gnome-terminal
: v Xwindows) vypisují místo českých znaků otazníky. Myslel jsem, že je to
: nastavením bashe, ale v /etc/inputrc je vše v pořádku. Navíc třeba fortunes se
: vypíšou česky. Nenapadá vás někoho, kde hledat cestu k nápravě.

To je novou glibc - ak program nevola setlocale, takto to dopadne.
Malo by pomoct nastavit premennu OUTPUT_CHARSET na prislusne
locale - tak to aspon napisal Ulrich Drepper, ked sa to v glibc
liste preberalo. Ja som mu pisal, ze s tymito otazkami sa
roztrhne vrece... :-)

Kto RH 7.0 mate, vyskusajte to a poslite prispevok autorom
Czech-HOWTO.

: 2. gvim z distribuce mi vůbec nenaběhne, hlásí, že použitý font není
: neproporcionální,

Neviem, neskusal som - vim ale vo vseobecnosti byval velmi
citlivy na flagy pri kompilacii. Skuste

configure --enable-max-features=yes --enable-pythoninterp
  --enable-perlinterp --disable-tclinterp --with-x=yes
  --enable-gui=gtk --enable-fontset --enable-xim
  --exec-prefix=/usr/X11R6
a namiesto guifont nastavovat guifontset - ja mam
:set guifontset=-*-courier-medium-r-*-*-*-140-*-*-m-*-*-*,
  -*-courier-medium-r-*-*-*-140-*-*-m-*-*-*

Zdravi
--
				Stano