Diare Canon a Linux

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Říjen 16 19:00:19 CEST 2000

On 16 Oct 2000 16:22:16 +0200, Petr Novotny wrote:

: Problem je s DMCA a americkym pravem. (DMCA je mozna
: neustavni, ale nemate dost $$$, abyste to az k nejvyssimu soudu
: dotahl.)

No ... je pravda otazka, nakolko je americky zakon vynutitelny
v Europe - v USA sa neudiala ani kupa (a tym padom implicitna
zmluva), ani ten reverse-engineering. Ina otazka je, nakolko
by mohol byt postihnuty American distribujuci produkt, ktory
za pouzitia takejto informacie vznikol.

Ja som sa Davida Hindsa pytal, ci bude mat nieco proti
driveru napisanemu za pomoci informacii ziskanych
trasovanim pristupov k hardware a on mi odpisal,
ze v tom pravny problem nevidi. Ten driver v contrib
sekcii pcmcia-cs aj naozaj je.

: Jezismarja, to je napad: Co takhle prohlasit, ze nas software je
: chranen sifrovanim pomoci XORu se stringem sestavajicim z
: binarnich nul a zazalovat podle DMCA kazdy pokud o reverse
: engineering? Uf!

:-)))

Zdravi
--