KDE, 800 x 600 je malo?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Úterý Říjen 17 09:41:53 CEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, Jarda wrote:

> Ve Windows9x používám rozlišení 800 x 600 x HiColor x 75Hz. Víc už
> můj 14" neuveze. V KDE mě po nastavení 800 x 600 překvapila velikost
> všech dialogů a oken. Jako by autoři předpokládali 1024 x ... nebo
> vyšší. Taky instalace StarOffice 5.2 otevřela okno, které nevidím celé.
>
> Jaké rozlišení používáte pro obyčejnou práci s StarOfficem?

V Unixu je historicky zvykem pouzivat podstatne vyssi rozliseni nez ve
Windows. Podle me je minimalni pouzitelne rozliseni 1024x768 nebo
tak nejak (Si ty cisla nepamatuju). Xserver ma sice nejake doporucena
rozliseni, ale v zasade umi bezet v jakemkoliv, ktere si zamanete (a
monitor zvladne).

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Dopisoval bych si rad s divkou.
  Zn. Negramotnost neni na zavadu.