syslog & SQL

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Úterý Říjen 17 10:33:51 CEST 2000

On Mon, 16 Oct 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Ano, "sync" nelze. Protoze se to jmenuje "commit" (zaryti cobolisti
> mohou pouzivat "commit work"). :)

 Tak nejak, pokud bych se mel na neco spolehnout tak na to, ze
commitovana data SQL na disku najdu :-)

 Pochopitelne sync se podepisuje na case takze pokud budete primo
delat syslog->SQL tak bych napr. u PostgreSQL uvazoval o UPS a
ne-fsync nastaveni.

 Pokud by treba nekdo neco napsal pro syslog + PostgreSQL tak by mne to
zajimalo :-) Ta rychlost by nemusela byt az zas tak spatna (bylo by
mozne to rozlozit i mezi vice stroju). Chce to zkusit...

					Karel