opet cestina a xfree :(

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Úterý Říjen 17 10:52:35 CEST 2000

chybka tam neni, ale neni zas tolik aplikaci, ktere se koukaji na locale
pro nastaveni fontu. Pro zacatek staci aby obvykle aliasy byly nastaveny
na ISO-L-2 fonty. Napr.: fixed, variable, plus vsechny AxB. Vzorek mate
ve /usr/X11R6/lib/X11/fonts/misc/fonts.alias kde staci vsechny aliasy
tohoto typu pro IL1 prepsat na IL2 a pres xfontsel zkontrolovat jestli
tam ty fonty skutecne mate. Nevim jak to ma ceska distribuce RH, ale
protoze fonty jsou samostatne baliky muze s tim byt problem i tam.
IMHO tento postup je distribucne nezavisly.

Petr