Re: Samba a nesmazatelný soubor "Pošta k odeslání.*"

Petr Špatka (CVČ Lužánky) spatka na luzanky.cz
Úterý Říjen 17 12:00:10 CEST 2000

> Jste si uplne jisty, ze je to 2.0.7 a ze mate v /etc/charmaps mapy z
> 2.0.7? Tohle jsem opravoval a v betach 2.0.7 zkousel a bylo to OK.
Ano bylo to tím.

A pro případné další lidi se stejným problémem je tu důležitý krok (pro
někoho možná naprosto zřejmý):
soubory s "divným jménem" (s pevnou mezerou ve jméně) vytvořené sambou 2.0.6
mají již jméno zmršené a po upgradu na 2.0.7 stále nejdou
smazat/přejmenovat - toto je nutno učinit v unixu. Chyba se __neprojeví__ až
u souborů __vytvořených sambou 2.0.7__ (alespoň dle mých pozorování).

Děkuji za pomoc. Petr ŠPATKA