ANONCE: RPM pro apache-1.3.14 a mod_csacek

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Úterý Říjen 17 12:42:43 CEST 2000

Ahoj vsichni,

1)
stvoril jsem novou verzi apache, vystavena je na:

http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/apache/1.3.14-1cs

zmeny (si prectete detailne v changelogu) predevsim
update na novou verzi apache (vcetne kontroly
a upravy vsech patchu, hlavne EAPI) + vyhozeni mod_czech
a uprava prislusne dokumentace.
mod_czech jsem se rozhodl vyhodit, protoze je oficialne
ukoncen jeho vyvoj a neustale patchovani apache bylo
zvolna neudrzitelne.

2)
vyrobil jsem mod_csacek (domovska stranka projektu je na www.csacek.cz)
podle RPM od Radka Vybirala.
K nalezeni je na adrese:

http://ivop.regionet.cz/www/linux/ivop/redhat-6.2-cz/csacek/2.1.5-2

Jeste jsem drobne upravy nestihl konzultovat s autorem,
ucinim tak co nejdrive a v pripade potreby tam pak dam
novejsi verzi.

Prosim zajemce o shovivavost v pripade, ze baliky nebudou hned 100%,
ale snazil jsem se, aby jimi bylo zcela mozne nahradit
apache-1.3.12-8cs (to byla posledni verze). Vcetne dokumentace,
uvodni stranky, testovaci stranky cestiny, ...

Zdravim,

Ivo

PS: na PHP 4.0.3pl1 pracuji, ale snazim se zkoordinovat
praci s hlavnim autorem RPM baliku, aby nevznikala
zbytecne jina verze, ted, kdyz uz je neni treba patchovat
kvuli mod_czech. Budu se spis snazit zverejnovat
ty dodatecne baliky, ktere nebudou (zatim) v jeho
distribuci (interbase, dbase, calendar, manual, ... ?).
Hotove tedy najdete na adrese:

http://rpms.arvin.dk/php/
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz