Utok?

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Říjen 17 13:28:30 CEST 2000

"Pavel Stančík" wrote:

> Dobry den,
> 13. bylo v patek, ale znameho to postihlo uz v nedeli v noci. V /usr/lib se
> objevil skryty ./.t adresar a v nem par dulezitych souboru. Na jejich
> puvodnich mistech byly prelozene soubory s jinym libc. Server v tu dobu
> vytuhl.

Muj server nevytuhnul, ale prvni co mne prastilo do oka bylo,
ze nefunguje tisk. ;-) Tak jsem se v tom zacal hrabat a zjistil jsem nize
popsane. Zmenene soubory jsem si obnovil ze zalozni kopie (meli datum 6.9.).
Utocnik si nechal u mne zadni vratka nejspise v podobe zmeneneho named.
Nevim, jak se tam dostal, ale vzhledem k tomu, ze tu bezel wu-ftp 2.6.0,
tak bych to typoval na nej, ne?

                                                 Miroslav Lednicky

Miroslav Lednicky  -  Spravce Internetu na SPS ve Zline

E-mail: lednicky na spszl.cz

WWW: http://www.spszl.cz/~lednicky/