Utok?

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Úterý Říjen 17 14:01:13 CEST 2000

On Tue, Oct 17, 2000 at 01:28:30PM +0200, Miroslav Lednicky wrote:

> Muj server nevytuhnul, ale prvni co mne prastilo do oka bylo,
> ze nefunguje tisk. ;-) Tak jsem se v tom zacal hrabat a zjistil jsem nize
> popsane. Zmenene soubory jsem si obnovil ze zalozni kopie (meli datum 6.9.).
> Utocnik si nechal u mne zadni vratka nejspise v podobe zmeneneho named.
> Nevim, jak se tam dostal, ale vzhledem k tomu, ze tu bezel wu-ftp 2.6.0,
> tak bych to typoval na nej, ne?

[ tipoval ! ]

Hm, pouzivat nekde wu-ftpd-2.6.0, tak to si o to fakt koledujete.

<flame>
Hm, pouzivate nekde wu-ftpd, tak to si o to fakt koledujete.
</flame>

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//