Utok?

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Úterý Říjen 17 14:48:41 CEST 2000

 Miroslav Lednicky napsal:
> Muj server nevytuhnul, ale prvni co mne prastilo do oka bylo,
> ze nefunguje tisk. ;-) Tak jsem se v tom zacal hrabat a zjistil jsem nize
> popsane. Zmenene soubory jsem si obnovil ze zalozni kopie (meli datum 6.9.).
> Utocnik si nechal u mne zadni vratka nejspise v podobe zmeneneho named.
> Nevim, jak se tam dostal, ale vzhledem k tomu, ze tu bezel wu-ftp 2.6.0,
> tak bych to typoval na nej, ne?

ja bych si typl named - pokud nepouzivate opravdu nejnovejsi verzi, tak je to
pekna dira do systemu. RH navic mel ve zvyku defaultne poustet bind s
pravy root-a a ne-chroot-ovanem prostredi.

timto samozrejme nijak nebranim wu-ftp

Nejlepsi, co s tim muzete udelat je reinstalace celeho systemu
(pozor na konfiguracni soubory - pokud chcete pouzit ty stare ... )
a nasledny upgrade problemovych programu

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a