Instalace RH 6.2 a AHA 2842VL

marek cervenka cer20um na axpsu.fpf.slu.cz
Úterý Říjen 17 18:06:59 CEST 2000

> potreboval bych poradit s instalaci RH 6.2. Mam 486 DX4/100, 32MB RAM. Je to
> system s SCSI Adaptec AHA 2842 VL Bus. Mam jen SCSI disk a SCSI CD-ROM. Na
> tomto pocitaci normalne provozuji RH 6.1CZ bez nejmensich problemu, ale pri
> instalaci RH 6.2CZ pri detekci SCSI (kdyz zavedu modul aic7xxx) mi jeadro
> zamrzne s hlaskou:
> "Kernel panic: aic7xxx: unrecoverable BRKADRINT. in swapper task - not
> syncing. Pokud pri zavadeni modulu pouziju volby noreset, nebo extended tak
> se hlaska neobjevi, ale system stejne zamrzne. V RH 6.1 beha vse bez
> [...]

naistalovat rh6.1, dat funkcni kernel, udelat upgrade na 6.2
(upgrade by mnel zachovat i ten funkcni kernel a ten by se potom mel dat
manualne pustit)

naistalovat na jine masine(pokud je moznost) a dat tam kernel s kterym to
pojede(jiny nez je rh62cz)

marek cervenka
cervajs na fpf.slu.cz