KDE, 800 x 600 je malo?

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Úterý Říjen 17 19:09:46 CEST 2000

David Toman <dtoman na aapf.cz> wrote:
> Pouzivam rozliseni 1024x768 nebo 1152x864, ted presne nevim, stroj mam doma. NN
> je verze 4.75 a RH 6.2 CZ, monitor 17' ADI Trinitron. Zpocatku jsem mel tytez
> problemy s "pidipismenkama", ale nakonec se mi to v NN podarilo nastavit na
> citelnou velikost. Presny postup si uz nepamatuji, ale hral jsem si stim docela
> dlouho.

Je potreba mit nainstalovane fonty ;-) - neverte tomu, ze 100dpi fonty
nepotrebujete/nesmite - u rastrovych fontu (Adobe Times) si jejich
instalaci zvetsite mnozstvi dostupnych velikosti pisma. A v nastaveni
fontu si musite prepnout (prinejmensim pro nektere weby) na "Use my
default fonts ...". Taky muzete zkusit vektorove fonty - viz oznameni
o URW fontech od SuSE a take UlT1mo fonty - u nich mozna budet muset
zapnout Alow scaling a zadat nejakou rozumnou velikost. Bohuzel netscape
je kopyto a tlacitko pro snadne zvetsovani pisma nema.

                                                             S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229