euroISDN na connect

Vítek Gottwlad kokosak na razdva.cz
Úterý Říjen 17 19:22:37 CEST 2000

> Prosim ma nekdo skusenosti s ISDN balickem co nabizi telekom pod nazvem
euroISDN na connect
> jde mi o to zda se to za tu cenu oplati koupit domu pro 3 pocitace 2x
Linux
> 1x win98.
> Funguje to pod linuxem bez problemu?

Na Invexu jsem se stavoval ve stanku 3com, kde mi ukazovai dany ISDN LAN
modem. Ma to web management a je to zaroven DHCP server, samozrejme ovlada
NAT a jeste nejake voloviny. Zere pozadavky ze site a podle toho se
pripojuje nebo odpojuje. Doporucuji podivat se na stranky 3com a hledat neco
jako 3C892A nebo 3C891A - ted zrovna nevim co je pro CR.
V nejblizsi dobe to budu zrizovat u nas ve skole. Mam dokonce pocit, ze
tenhle mesic je nejaka sleva ( misto 15990 asi 12489 ).
Akorat premislim, jak to vyresit s proxinou.

zdravi          kokosak