OT: StarOffice5.2 odmataji startovat ve Woknech

Miroslav Lednicky lednicky na spszl.cz
Úterý Říjen 17 20:58:52 CEST 2000

Tomas Valusek wrote:

> Dobry den,
>
> kdyz pustim ve Woknech StarOffice 5.2, disk zahrka, sipka s presypacimi
> hodinkami se na par vterin objevi - a to je vsechno (kdyby se aspon objevil
> Rakosnicek :-)). Nevim, kam se obratit, tak pisu sem. Muj komp je vice nez
> dostatecny pro beh takoveho programu.

Jo, jo, to znam a mam W2K. SO 5.1 mi to neudelal. Mam PIII a instaloval jsem
to na NTFS. Istaloval jsem to i na nekolik Celeronu pod W2K na FAT32 a tam
mi to neudelal. Pod W95 to jede i na te PIII. Nevim, cim to je, ale kdyz jsem
mu dal,
at opravi poskozenou instalaci, tak mi vynadal s tim, ze nemuze zaregistrovat
nejake DLL. Dal uz jsem se tim nezabyval, ale kdyby to nekdo vyresil ... ;-)
Pod Linuxem to chodi. ;-)

                         Miroslav Lednicky

P.S.: Ptal jsem se na tento problem i ve Windowsowskych newsech, ale
nikdo mi neodpovedel ... :-(

Miroslav Lednicky - spravce Internetu na SPS Zlin

e-mail: lednicky na spszl.cz

WWW:   http://www.spszl.cz/~lednicky