Sendmail a prepisovani odchozich mailu

Pavel Stančík stancik na iweb.cz
Středa Říjen 18 08:34:04 CEST 2000

DD,

Nevim jak je to u nejnovejsi verze Sendmailu, ale v 8.X.Xje mozne zahrnout
podporu genericstable. Ten vypada jako vas zmineny user.txt. Prikazem
makemap hash genericstable < genericstable udelate databazi a nemusite ani
restartovat Senadmail a jede to. Odchozi posta se prepisuje. Ovsem nesmite
mit v senadmail.cf masquerade - ta je nadrazena a prepise zase tu zmenenou
adresu na nastavenou.

Pavel Stancik

Jan Krnavek píše ve zprávě .