Samba - logon path

noel na beta.cermak.cz noel na beta.cermak.cz
Středa Říjen 18 14:55:54 CEST 2000

Zdravim,

nejak se mi nedari nastavit nasledujici sluzbu.

Chci donutit Sambu, aby ukladala roam profily na definovane misto na
svem disku. V dokumentaci jsem si nasel, ze toto konfiguruje volba
logon path.
I nastavil jsem toto, vcetne definovani souvisejicich adresaru a prav
k nim. Nicmene mi klient pri prihlasovani, nebo odhlasovani uklada
svuj profil stale do adresare, ktery je definovan sluzbou [homes],
coz nechci, nebot jak jsem se docetl, muze se jednat o bezpecnostni
slabinu.
Knizku od O'Reillyho jsem cetl (nekolikrat, ale zrejme mi stale neco
unika).
Verzi Samby mam 2.0.7, nekdy z dubna letosniho roku.

vedel by nekdo co delam spatne ??

L.V.
jezevec

---- neproslo jazykovou korekturou ----