Obnoveni zobrazovani na konzoli

Středa Říjen 18 23:55:34 CEST 2000

On Wed, 18 Oct 2000, Jan Marek wrote:

> podarilo se mi progrepovat na konzoli binarni soubor a ziskal
> jsem tim to, ze se mi pismenka zobrazuji jako rozsypany caj.

Uplny seznam toho, co znam je:

stty sane . . . opravi nastaveni terminaloveho zarizeni
  na nejake rozumne defaultni hodnoty

reset . . . udela neco z toho, co stty sane (nebo mozna vsechno)
  a navic do terminalu posle inicializacni stringy, co najde
  v terminfo (jsou tam tri, is1-3, ale mozna posle jen neco)

echo -en '\033c' . . . na konzoli navic provede nizkourovnovy
  reset v kernelu, ktery muze spravit i veci, ktere stty ani reset
  neopravi (ta sekvence by asi spravne mela byt v terminfo ve vyse
  zminenych is1-3, ale pokud vim, tak tam neni)