Utok?

Čtvrtek Říjen 19 00:13:02 CEST 2000

On Tue, 17 Oct 2000, Martin Mačok wrote:

> Tento uz asi rok neni vyvijen, ale taktez by mel byt hodne bezpecny:
> ftp://ftp.troll.no/freebies/ftpd/

Jak jsem se na nejaky troll-ftpd verze 1.22 dival pred casem a byl jsem
ponekud otresen. Ja bych tomu rozhodne moc neduveroval. Tu "paranoidni
verzi" jsem nevidel.

> Dalo by se jeste docela verit vyse zminenemu OpenBSDckovemu ftpd, jehoz
> orezany port na Linux se jmenem ftpd-BSD najdete na adrese:
> http://freshmeat.net/projects/ftpd-bsd/?highlight=ftpd-BSD

Jeste existuje/existoval port OpenBSD-ckoveho ftpd pod jmenem
linux-ftpd. Byval soucasti Debianu. Mozna je to totez, mozna ne.

> (chybe se setproctitle() se vyhnul tak, ze diky #ifdef tuto cast kodu
> vubec nevyuziva ;-] )

Ten setproctitle() je tam stejne spis k vzteku nez k uzitku. Sveho casu
tam napr. byla ta chyba, ze se po pouziti prikazu PASS pres nej zverejnilo
to heslo (meli to i v OpenBSD).