Re: Stahování názvů článků

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 19 11:22:49 CEST 2000

On Thu, 19 Oct 2000, Petr Jodas wrote:

> Dobrý den,
> chtěl bych se zeptat, jak se dá pomocí PHP stahovat z jiných serverů názvy
> aktuálních článků. Nevím jestli jsem to napsal dost srozumitelně, nejlépe je
> to vidět na http://www.linux.cz. Tam jsou vidět z několika sajtů aktuální
> články (např. UnderGround, Root atd.)

Jenze linux.cz s nimi ma dohodu, ze mu to poskytnou. Jinak je na to extra
protokol, mohlo by se neco k tomu najit na www.slashdot.com

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Reklama:
 Jeden dolar, ktery vynalozite na vymyti mozku kupujicich se vrati
 efektivneji nez dolar, ktery utratite za zlepseni vyrobku.