Cestina

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Říjen 19 12:27:16 CEST 2000

On Thu, 19 Oct 2000, Radim Kolarik wrote:

> Mam KDE2, locale nastavenou LC_ALL=cs_CZ, nastavene kodovani v kde
> ISO-8859-2. Presto mi to misto hacku a carek pise otazniky. Nektera pismena
> (napr dlouhe a, y, i) mi pise normalne, jinak mi pise otazniky. Cim to
> prosim muze byt?

Zrejme se jedna o to, ze jste upgradnul na KDE2 a zustaly Vam KDE1
konfiguracni soubory. Presunte si .kde na .kde.old a spustte KDE
znovu. Prvni start bude trvat dost dlouho, pak uz to bude lepsi. A melo by
to ozivnout.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nejztracenejsi den naseho zivota
je ten, kdy jsme se nezasmali.