gcc-2.96 versus jadro 2.2.16, 2.2.17 v RH 7.0

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Čtvrtek Říjen 19 14:27:24 CEST 2000

> no ono nechcem nikoho branit ale RH ma kgcc kompiler pre jadro a to je
> verzia ktorou jadro skopete bez problemov
>
> dz

Ano, uz jsem si toho taky vsiml. Dekuji.
Jen se jeste zeptam - proc nestaci toto:
export CC=kgcc
make mrproper; make xconfig; make dep; make bzImage?

Snazi se to prelozit normalnim gcc, na promennou CC to nebere zretel.

--
Ing. Martin Horak
SCE a.s. Decin