Kontrola jedinecnosti procesu

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Říjen 19 15:31:08 CEST 2000

On Thu, Oct 19, 2000 at 01:05:52PM +0200, Mikulas Gangur wrote:
> muze mi, prosim, nekdo poradit, jak ve skriptu shellu zjistit, zda
> spusteny skript je jedinecny tzn. dany skript jiz nebyl spusten drive
> ?  Program ps ukazuje vetsi pocet zkoumaneho skriptu nez jeden
> maximalne dva.

A muzete ten skript upravit? Pokud je ucelem mit jistotu, ze nepobezi
najednou vice nez 2 instance toho skriptu, tak dejte na zacatek neco
jako:

[ mkdir /nekde/running ] || exit

a na konec

rmdir /nekde/running

(A napr. do /etc/rc.d/rc.local taktez
rmdir /nekde/running 2>/dev/null
)

 ... je to jenom naznak, pozor na bezpecne pouziti adresare /tmp ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//