SOLVED:Re: Obnoveni zobrazovani na konzoli

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Čtvrtek Říjen 19 19:03:47 CEST 2000

Dobry den,

Pavel Kankovsky wrote:

> Uplny seznam toho, co znam je:
>
> stty sane . . . opravi nastaveni terminaloveho zarizeni
>   na nejake rozumne defaultni hodnoty
>
> reset . . . udela neco z toho, co stty sane (nebo mozna vsechno)
>   a navic do terminalu posle inicializacni stringy, co najde
>   v terminfo (jsou tam tri, is1-3, ale mozna posle jen neco)
>
> echo -en '\033c' . . . na konzoli navic provede nizkourovnovy
>   reset v kernelu, ktery muze spravit i veci, ktere stty ani reset
>   neopravi (ta sekvence by asi spravne mela byt v terminfo ve vyse
>   zminenych is1-3, ale pokud vim, tak tam neni)

diky, reset to nastesti spravil... :-) Alespon budu priste vedet,
co mam hledat (pokud to tedy nezapomenu... :-( ).

> --Pavel Kankovsky aka Peak  [ Boycott Microsoft--http://www.vcnet.com/bms ]
> "Resistance is futile. Open your source code and prepare for assimilation."

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek
mailto:jmarek na pf.jcu.cz, tel.:038/777 30 72