ldap

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Čtvrtek Říjen 19 20:11:01 CEST 2000

Zdravim.
Potreboval by som vidiet nejaku malu ale FUNKCNU ukazku ako naplnit ldap.
Som si nainstalovat openldap 1.2.11, ale ako idem podla tych manualov na
strankach, tak mi to nejde. Pochopil som, ze nejprv si musim vytvorit
nejaku tabulku a potom ju mozem naplnat. Pochopil som spravne ?
Uz som vyskusal vsetky mozne ukazky na ktore som nadabil a stale som
dostal iba hlasky typu:
invalid credencial
object not found

Ta druha asi suvisi s tym, ze nemam spravenu tabulku a chcem ju naplnat.
Ta prva bude mat asi nieco spolocne s pripojenim na LDAP server.

Nemohol by mi niekto pomoct ? Postaci aj mala ukazka ako spravit tabulku
na Meno,Priezvisko,Vek. A potom ako ju naplnit napr. hodnotami Jozko
Mrkvicka 32.

PS: skusal som ukazky priamo na www.openldap.org.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2