zaloha na CDR (was:Re: kopie disku)

David Kuzela david na kuzela.cz
Čtvrtek Říjen 19 20:25:18 CEST 2000

David Rohleder pise:
> [...]

Palit ext2 neni problem, par takovych CDcek tu mam :-). Pokud si vytvorite
650MB velky soubor, provedete na nem mkfs.ext2 a prekopirujete tam soubory,
dostanete 1oo% funkcni zalohu.

Vypalit takovy soubor jako image zvladne kazdy, stejne jako vytvorit si
napr. /mnt/cdrom2 (pokud mate dostatecne rychlou mechaniku, tak treba i
/usr/local :-) a mountovat tam ext2 CDcka. Jenom na multisession musite
zapomenout...

> Asi ano. Zajimavy zpusob zasifrovani :-) Aby to pak nahodou nekdo
> nevyhodil jako zkazene CD, kdyz nejde precist :-)

:-))

--
                                                David Kužela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-