Pasivni ssh?

Čtvrtek Říjen 19 21:39:23 CEST 2000

martin.macok na underground.cz (=?iso-8859-2?Q?Martin_Ma=E8ok?=) writes:

> [uvnitr]$ ssh -R 2222:localhost:22 venku
>
> Tim vznikne spojeni ze stroje uvnitr na stroj venku, a na uvnitr toho
> spojeni bude existovat "zpetny tunnel" z venku:2222 dovnitr na port 22.

Tuto metodu obcas pouzivam pro pruchod pres mistni firewall (coz se
samozrejme nesmi :-) ), takze by me celkem zajimalo, jestli muze
spravce firewalu detekovat, ze do site nekdo pristupuje zvenku, nebo
jestli jenom vidi, ze zevnitr bylo iniciovano podezrele spojeni.
(Iniciovat podezrele spojeni se smi ;-)). Zatim jsem nemel cas to
zkoumat.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR