existuje CASE pod linux?

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Čtvrtek Říjen 19 23:36:09 CEST 2000

Dne čt 19. říjen 2000 19:13 jste napsal(a):
> hi,
> shanim nejaky CASE system pod linux. Potrebuji udelat analyzu nejakeho
> projektu, jeho datovych toku, a tak podobne.....
> Je neco takoveho k dispozici pod linuxem?

mate rad Smalltalk ? zkuste MetaEdit. A nerikejte mi, ze jste se s nim jeste
nepotkal ;o))

Bajecna vec, umi spoustu metod a kdyz se Vam zadna nebude libit, tak si holt
navrhnete vlastni ...

http://www.pef.czu.cz/pef/kii/merunka/ , jestli mate pusteny javascript v
browseru, tak Vam to bude hned jasne ;o))

         Zden?k Pi?l, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...