autohalt, aneb ATX vypinani

AzZi azzi na centrum.cz
Pátek Říjen 20 01:12:40 CEST 2000

Jakub Mahdal wrote:

> Dobry den,
>         prejdu hned k veci. V predkompilovanem jadre distribuce RH6.2(tusim
> 2.2.14), byla zakompilovana moznost automatickeho vypinani(tedy vypinani
> bez stisknuti tlacitka, ktere umoznuje ATX board a case) - po "halt" se
> automaticky comp vypne. Ale po rekompilaci a nasledne aktualizaci jadra,
> mi to uz nefunguje. Zdanlive trivialni problem sem resil prohrabavanim
> se konfiguraci jadra a hledanim prislusne fce, ale nikde nic, az na
> radek:
>
> "Use real mode APM BIOS call to power off
> (CONFIG_APM_REAL_MODE_POWER_OFF) [Y/n/?]"

> [...]

Mam taky RH6.2 a ATX ,  autohalt mi funguje.. ALE

Trochu mi to hapruje.
kolikrat se to ale nepovedlo..
po nekolika pokusech jsem zjistil ze s zapnutym modemem se to
vypina  vzdy ,  jenze jak ho po vypnuti PC vypnu, opet naskoci
PC..  .. tohle trochu nechapu jestli nekdo vi proc??

ZKUS v linuxconf v polozce "uzivatelske ucty" nastavit
uzivateli "Muze vypnout OS" - mne to pomohlo..
- jsem zacatecnik a vubec netusim v cem to muze bejt..
ale od tuy doby co jsem si to zaskrtnul ,, vse je OK.
- jak to ale bude fungovat u tebe no netusim.. Petr