prenosova rychlost Proxim Symphony

Petr Zapadlo zapadlo na support.melzer.cz
Pátek Říjen 20 08:21:42 CEST 2000

Dobry den

nainstaloval jsem si bezdratovou linku s vyse uvedenymi kartami. Funguje
dobre, ale na muj vkus pomerne hodne pomalu. Sila signalu je Exccellent
(kontrolovano pomoci sw z win). Pokud, ale kopiruji data pres sambu (ta
je v tom nevine, oproti eth. siti bezi rychle), dostavam prenosovou
rychlost kolem 40kB/s. Trochu malo se mi zda.

Stroje RH6.1, ovladac je ze stranky Komacke RL2 verze 1.7.0. natahovany
jako modul.

Ma nekdo s temito kartami zkusenosti, mohl by mi potvrdit nebo vyvratit
vyse uvedene?

Diky

S pozdravem

Petr Zapadlo