SQUID - Autentikace

Ladislav Šolc solc na apexcomp.cz
Pátek Říjen 20 10:34:25 CEST 2000

-||
-|| V squid.conf je tato moznost:
-|| #
-|| #       authenticate_program /usr/bin/ncsa_auth /usr/etc/passwd
-||
-|| A potom uz staci iba:
-|| # acl password proxy_auth REQUIRED
-||
-|| a nastavit tych co maju pouzivat heslo.
-|| Mal som to takto rozchodene a bolo to bez problemov.

Uz jsem se dostal k tomu, ze jsem prelozil ncsa_auth, mam nakonfigurovany
squid.conf tak, ze mi vyskoci dialogove okno, kde jsem zadan o heslo,
ale dal uz nic.
Soubor s hesly mam /etc/passwd, zkousel jsem i /etc/smbpasswd (mam fungujici
uzivatele se sambou),
ale stale nic. Uzivatele to neoveri, chybove hlasky zadne.
Jaky soubor s hesly pouzivate a jak do nej pridavate uzivatele ?

Diky

LS