ldap

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Říjen 20 10:19:51 CEST 2000

Marek Repisky wrote:

> udaju do databaze LDAP.
>
> Cez web to vie vraj http://ldap-abook.sourceforge.net. Skusal som to, ale po
> sialenej instalacii perlovskych modulov som to vzdal. Mozno budete mat viac
> trpezlivosti.

ldap-abook ve verzi 0.3.4 uz docela chodi. Stacit by mely

jen moduly perl-ldap a Convert-ASN1.

ldap-abook generuje CN z polozky Last Name, takze pokud chcete mit CN

obsahujici jmeno i prijmeni, musite je obe zadat trochu nelogicky do

chlivecku Last Name ve formulari.

Trochu me blbla cestina, tak jsem prozatim vypnul cesky modul apache

a do Abook.cgi doplnil (data mam ulozena v UTF-8):

<META http-equiv="Content-Type" content="text/html;charset=utf-8">

pk

--
Nowhere to run.

||              Outgoing message doesn't contains viruses.              ||
||      Checked by "vi ~/.signature" program (VIM version 3.5 build 7)  ||