omezeni provozu posty

Honza Petrous hop na unibase.cz
Pátek Říjen 20 13:41:54 CEST 2000

|  priklad omezeni SMTP na 8kbps:
|
|  rate-limit output access-group 100 8000 8000 8000 conform-action
|  set-prec-continue 4 exceed-action drop
|  #
|  access-list 100 permit tcp any any eq 25
|  #
|
|  je to z cmakeru narychlo, prosim nebijte mne :-)

S velkou radosti musim konstatovat nekolik veci:

 1, DIIIIIKY MOC, opravdu to existuje a nejspis i funguje :)

 2, Toto mi dokazalo, ze prolezat dokumentaci tam, zpatky,
    tam, zpatky a tak porad do kola ma neco do sebe. S timto
    "problemkem" si hraju uz asi 4 mesice a nebyl jsem za boha
    schopen se dopatrat vysledku. Uz jsem mel za to, ze to
    Cisco ani neumi (i kdyz mi to bylo podezrele), ale (nastesti)
    chyba byla opet na me strane!

 3, Ani "genialni skoleni" v radu 100kKc nepomuze, jestlize
    proste neexistuje "znalost na druhe strane". Ptal jsem
    se tehdy na to v kurzu nekolikrat a nikdo mi nedokazal
    poradit. Nebo ze by slo o to, nechat si "taky neco pro sebe"?

Jeste jednou DIKY.

/Honza

PS: Vidim, ze se budu muset znova podivat do cmakeru, evidentne
od doby, kdy jsem ho zkousel musel udelat obrovsky skok kupredu.