Sit pres ser. linku

Jaroslav Stribrsky Jaroslav.Stribrsky na vscht.cz
Pátek Říjen 20 13:56:03 CEST 2000

Nemam to vyzkouseny primo proti linuxu, ale proti CISCU to slo celkem
bez problemu. Staci sehnat ovladac do NT pro generic null modem (ne ten,
kterej je v NT-ckach, nekde z Internetu) , na linuxu si podle
http://linux.mikroservis.cz rozjet PPP server no a z NT-cek se
standardne pripojit jako na dial-up, akorat jim nezadate telefonni
cislo. Jo a pokud se vam nechce vice studovat MS-CHAP (nevim, jestli to
uz normalne PPPD z distribuce umi), nastavte si pro to vytaceni v
NT-ckach prijmout overeni i cleartextem.

    Jarda Stribrsky

Marek GROSSMAN wrote:

> Nemate nekdo zkusenost s pripojenim WinNT pres
> seriovou linku na Linux?
>
> To znamena abych mel "ethernetovou sit" bez pouziti
> sitove karty. Urcite to lze udelat Linux <-> Linux.
> K tomuto ucelu slouzi protokol PPP, ktery se normalne
> pouziva pri vytacenem pripojeni k napr.: Internetu.
>
> Problem tusim v tom, jak prinutit WinNT k tomu aby
> nechteli modem a pouzili ten protokol na ser. linku
> bez "vytaceni cisla".
> Diky
> --
> Mareg

      Ing. Jaroslav Stribrsky
      Vysoka skola chemicko-technologicka
      Ustav pocitacove a ridici techniky
      Technicka 1905, 166 28 Praha 6, CZ
      E-mail: Jaroslav.Stribrsky(at)vscht.cz
      WWW: http://staff.vscht.cz/~stribrsj
      Tel: +420-2-24352970

Az mi bude tak sto deset, prijde Buh a zmackne RESET !