linuxovy cluster a interbase?

azeleny na csas.cz azeleny na csas.cz
Pátek Říjen 20 14:31:19 CEST 2000

DDV,

> s nicim takovym
> >
> Ale nějaké replikace to má, ne? My ve firmě potřebujeme jednoduchý
> failover cluster a já chovám určitou naději, že na to by IB mohla
> stačit. Hodlám v této věci podniknout nějaké pokusy.

No, pocita a nepocita. Pokud vim, tak ma treba dvoufazovy commit a nektere
dalsi veci pripravene, takze zbyva najit nejakeho open source nadsence a
rekl bych, ze se s Ann Harisson (IBPhoenix.com) snadno dohodne na intenzivni
podpore. Vice informaci o IB je v konferenci na mers.com .

Jinak pro priznivce IB se nasel aktivista, ktery pridal do IB6 k trideni
PXW_CSY, podivejte se na
http://web.redbox.cz/brichna/ib_trid_ch.html

Pekny weekend!

Ales Zeleny
Due to technical difficulties tomorrow has been postponed indefinitely.