IP telefonie

Karel Volejnik karel.volejnik na attocom.cz
Pátek Říjen 20 14:55:15 CEST 2000

Dne Pá, 20 říj 2000 jste napsal(a):

> Myslite neco jako ze vystup z telefonni ustredny v podobe napr. E1 jde
> do linuxoveho boxu a ten to prevadi na neco typu H.323 a posila to
> siti do druheho pocitace, ktery to zase nasype zpet do E1?

Neco takového zrovna vyvíjíme (E1 cross-connect na Linuxu).

Ale vy se asi ptáte na připojení počítače k normální telefonní účastnické
(analogové) zásuvce. Pokud ano, tak na to jsou k dispozici karty QuickNet
(v podstatě účastnická telefonní sada a AD/DA převodník jako karta do PC).

Pokud by byl ovladač, šly by takto použít i normální winmodemy, protože
to vlastně není nic jiného. Zkuste se podívat, jak pokračují práce na
ovladačích pro winmodemy.