IP telefonie

Martin Svoboda masoft na iol.cz
Pátek Říjen 20 15:44:31 CEST 2000

www.nextra.cz

Vyzaduje to ale digitalni linku na obou stranach (a od Nextry), potom je
pausal myslim 500 Kc (za hovory). Maji to resene pomoci routeru Cisco 1750
(mam takovy pocit) kde jsou ctyri telefonni vstupy do kterych se privedou
draty z ustredny.
Kvalitu hovoru na Slovensko jsem zkousel u nich na ustredi a je to mozna
lepsi nez z mobilu, akorat trva delsi dobu navazani spojeni (od vytoceni do
prvniho zazvoneni asi 10 sec). Ted cekam na zavedeni linky od Telecomu...

Pro vasi informaci mesicni ceny:

9500,- pronajem routeru, dratu od Telecomu, internet 64kbs do 1GB. (do
Invexu meli slevu na 7000,-)
3000.- sluzba Interphone PBX.
500,- pausal pro hlasove spojeni bod-bod.

zavadeci poplatky cca 10000,- Kc.

Snad vam to pomuze.

Martin Svoboda

P.S.: s nextrou nemam nic spolecneho :-)

Martin Bruchanov <bruchm na racom.cz> píše v diskusním
příspěvku:8sp9so$bvk$1 na ern.kit.vslib.cz...