Vyuziti prostredku W9x ?

Radovan Garabik garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Říjen 20 16:47:16 CEST 2000

Radovan Garabik <garabik-news na spam.melkor.dnp.fmph.uniba.sk> wrote:
 : Vítek Gottwlad <kokosak na razdva.cz> wrote:
 :  : Dobry den,
 :  : mam Celeron 333 s nainstalovanymi W98 a starou 486 / 100 s linuxem.
 :  : Potrebuji spoustet pomerne narocny dosovy program. Dosemu je na to moc
 :  : pomale. Da se pouzit neco jako RPC nebo telnet, abych to spustil pres
 :  : sit na Celeronu a vysledky si nechal poslat na konzoli?

 : da sa, a vola sa to... telnet :-)
 : dosemu ide celkom pekne spustit cez telnet (alebo ssh), ak samozrejme

..a ked som to poslal, vsimol som si ze otazka sa tykala win95 :-)
pod win95 existuje niekolko telnet serverov, ja som kedysi pouzival
Hummingbird a bol som s nim celkom spokojny (pravda, je za $$$)

alebo pouzit vnc, to sa pravda nie celkom dobre znasa s cisto
msdosovskymi aplikaciami (ale ide to)

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |