Windows 2000 a Linux

Jiri Vyslouzil jirk na atlas.cz
Sobota Říjen 21 01:02:27 CEST 2000

Pocitac Duron 650, 128 MB RAM, 30 GB disk (IBM) logicky rozdelen na 3 disky
(3 x 10 GB, 1. NTFS, 2. FAT32, 3. Linux), Interni ZIP 250, Ethernet 10/100.

Mam problem. V praci jsem na disk na 3 prazdnou partition nainstaloval
ceskou distribuci RedHat Linux 6.2. Na prvn=ED partition byly nainstalovane
Win 2000, na druhe disku mam pracovni data a na treti disk jsem nainstalova=
Linux. Vse slo docela dob=F8e. Na konci mne zaskocilo ze se mne program
nepta
kam a jak chci nainstalovat LiLo (nebo si alespon nepamatuju ze by se ptal)=
.
A hadejte co. Pocitac nebootoje. Ani Win 2000 ani Linux. P=F8i startu se
vypise
Li
a tim to skonci. Nabootoval jsem uspesne z diskety do Linuxu. Vse je O.K.
Pote jsem se pokusil opravit Win2K. Nabootoval jsem z CD a vyzkousel vsechn=
druhy oprav kter=E9 CD nabizi. Bez uspechu. Windows zkontrolovaly adresare
na
disku (to znamena ze data tam jsou a jsou v poradku protoze utlilita na
opravu nenasla zadne chyby). Je nejaka sance jak obnovit MBR nebo jinak
prinutit bootovat Win2K spravne? Linux budu klidne bootovat z diskety. Nase=
jsem program BootPar, ale nechci si znicit zbytek toho co na disku zbyl.
Nemam koho se zeptat protoze Win2K pouzivam presne 3 dny. Byl jsem prinuce
zamesnavatelem prejit z Mac OS (zlatej macek) na Wintel. Proto jsem si
nainstaloval jiny OS nez od Micro$oftu. Nicmene ke sve praci potrebuji Win.
Takze predem dekuji za cokoli.
Vsem preji hezky den!
Jirk@