Rozdeleni dlouheho faxu G3

Tomas SMOLKA smolka na okd.cz
Sobota Říjen 21 03:16:51 CEST 2000

Jaroslav Honsa wrote:

> To je divne, mel jsem dojem, ze prave mgetty prichozi fax ulozi jako serii
> souboru, z nich kazdy obsahuje prave jednu stranku. Ale jestli jsou uz na
> vysilajici strane nacpane do jedne stranky...:-( Nebo jste je spojil
> pomoci g3cat?
>
> Nemam s tim velke zkusenosti, ja dostavam 1strana/1soubor.
>
> Zdravi Jaroslav Honsa.

Zdravim
Ja si myslim, ze chyba je na strane odesilatele. Mi vzdy prijde kolik stran tolik souboru.
Pouzivam faxovy server podle clanku co vysel v linuxovych novinach.
I kdyz zrovna vcera mi prisel fax, kde se 2 strany spojily. Ale je v nem jasne videt, ze strany odesilatel
prekryl, takze jeho fax to nejspis bral jako jednu stranku.
Zdravi Tomas