AppleTalk

Karel Volejnik karel.volejnik na attocom.cz
Sobota Říjen 21 03:35:02 CEST 2000

Dne Čt, 19 říj 2000 jste napsal(a):
> Potrebuji zprovoznit appletalk. Povedlo se mi ze vidim z linuxu (RH6.1) na
> MAC, ale nedari jse mi nasdilet adresare na Linuxu.
> Zrejme mam spatne nakonfigurovany AppleVolumes.*. Neposlal by mi nekdo jak

Chodi mi to implicitni nastaveni. V AppleVolumes.default je na konci '~',
takze kazdemu uzivateli to zpristupnuje jeho home. V chooseru ma uzivatel
apple moznost zvolit appletalk po IP (tedy AppleShare IP), pak zadat DNS jmeno
pocitace, uzivatele a heslo. V tu chvili dostane na vyber vsechny volumy, ktere
na tom serveru jsou (v tom defaultnim pripade tedy jenom home).

Dulezite je, aby jste mel instalovany balik s patchi asun (to je prave to IP).