IP telefonie

Jaroslav Cenek cenek na faster.cz
Sobota Říjen 21 08:18:44 CEST 2000

Dobry den,

Pouzivame PhoneJack (Quicknet) jiz nekolik mesicu , zkusenosti
 vcelku dobre , bohuzel v dobe , kdy jsme to nasazovali byly
drivery pro Linux ve velmi ranem stadiu , tak se me snad ani neptejte
na jakem OS nam to jede :o))
Jaka je soucasna situace nevim , ale jak jiz v diskusi zaznelo , na
http://www.linuxjack.com/ se dozvite vice.
V jednom predchozim prispevku take zaznely vyhrady ke kvalite
hovoru - podobne zkusenosti nemame , je ovsem potreba
podotknout , ze zarizeni provozujeme na vlastni siti
 ( HDSL + PtP bezdrat ) , kde je prostupnost i latence vyhovujici .
Nicmene - juknete na http://www.planet.com.tw/product/CATALOG/vip000.htm
Zarizeni sice ponekud drazsi nez karty od Quicnetu , ale vypada
zajimave.
V CR bude distribuovat napr. ASM ( http://www.asm.cz/ )

Jaroslav Cenek