scp

Michal Krause michal na krause.cz
Pondělí Říjen 23 01:29:22 CEST 2000

On 23/10/2000, Pohoda wrote:

> Pomuze mi nekdo nahlednout do taju programu scp? Koukal jsem do man
> stranek jak divej, ale nejak se mi to nedarilo. Uvede nekdo lehkej
> priklad jak prenest soubor? Diky moc

scp lokalni_soubor uzivatel na server:/cesta/vzdaleny_soubor

vzdaleny_soubor lze pripadne i vynechat, pouzije se stejne jmeno, jako
na lokale. Vynechate-li i /cestu/, ulozi se soubor v domovskem adresari.
Chcete-li soubor naopak stahovat, pouze prohodite poradi parametru.

S pozdravem

                           Penguino  veritas