Linux vs AMD K6 a deska FIC

Jaroslav Mikulik jarda.mikulik na fire.cz
Pondělí Říjen 23 08:40:16 CEST 2000

Jiri Hybl wrote:

> To se mi taky stavalo, byla vadna video karta. Byla to S3 Trio 3D/2x zkus ji
> vymenit.
> S jinou to hned jelo. To jsou zahady ?

Mi jede na Debian Linux 2.2 na F.I.C. VA-503A s AMD K6-2 500 MHz a s videokartou
S3 Trio3D/2x 4MB bez problemu jadro 2.2.16. Pokud nejde instalace zkus si sehnat
jinou instalacni disketu s jinym jadrem. Nebo si udelat sve jadro. Je mozne ze
tomuto MB vadi nejaka detekce nejakeho jineho IDE radice. A jeste zkus upgrade
BIOSu.

                        Jarda Mikulik